不语梅见

自说自话的小透明音乐公众号
比郑轩更懒

Never Get to Hold You - Carly Rae Jepsen

蹲妹一如既往的傻白甜清新曲风,听了让人想谈恋爱

————————————————————————————

Until I saw you in my thunderstorm

你出现在我的暴风雨中

I didn't see

我才明白

I wanna be the one that's in your arms

想要你的拥抱

I wanna feel you

想要感受你

I never get to hold you

从来没抱到过你

As long as I want to

至今仍渴望着

Remember I told you

记得我曾话你知

You're all that I need

我只需要你

You're all that I need

我只需要你

评论
热度 ( 12 )

© 不语梅见 | Powered by LOFTER