不语梅见

自说自话的小透明音乐公众号
比郑轩更懒

I Got Time - Bebe Rexha

I just wanna do what I want
我只要做我想做的事
I don't want no one to tell me nothing
任何人都别想对我议论非非
I just wanna live how I want
我只要活成自己的模样
I don't wanna hear nothing about it
我不听过路人的流言蜚语
'Cause I got time, I got time
因为我年纪尚轻 我年华缤纷
I'll go and get high if I wanna get high
我会飞得高高的只要我想
Love who I want
爱我所爱
'Cause I got time, I got time
因为我还正轻狂 我还正嚣张
'Cause I got time, I got time, I got time
因为我还正桀骜 我还正不羁 我还正疯狂
And right now I ain't worried 'bout none
此时此刻我无所畏惧

我也很想拥有I got time的豁达
但现实只有焦虑和迷茫

Momma said take it easy
But I don't never take it easy

评论
热度 ( 5 )

© 不语梅见 | Powered by LOFTER